Hatvanéves varrógéppel kezdte a varrást, és első pillanattól kezdve tudta, hogy kutyáknak szánt termékeket szeretne készíteni. Büszke arra, hogy bemutatkozhatott a Cápák között című kereskedelmi televíziós műsorban, ahol Lakatos Istvántól még befektetési ajánlatot is kapott.
Bevallja, hogy vállalkozóként szinte a nap huszonnégy órájában dolgozik, így kevesebb ideje marad márkaépítésre, mint amennyit szeretne.
Munkáját inspirálják a vásárlóktól kapott visszajelzések. Előfordul, hogy az utcán sétálva szembetalálkozik egy „collarfulos” terméket viselő kutyával; ez nagy örömöt jelent számára.
Azoknak, akik egy vállalkozás elindításán gondolkodnak, azt tanácsolja, vágjanak bele, de először csak kisebb méretben kezdjék. Előbb mérjék fel a piacot, a konkurenciát. Emellett „arra törekedjenek, hogy a lehető legjobbak legyenek abban, amit csinálnak, és ne elégedjenek meg egy átlagos szinttel”.