JÖVŐNK
A luxus új értelmezésében a kérkedő magamutogatás már egyáltalán nem divat.
GENERÁCIÓK ÜZLETBEN
A több mint harminc éve alapított logisztikai vállalat ma már közel 800 családnak biztosít megélhetést.
AVAGY: MI A RUHÁD VALÓDI ÁRA?
Ruhát veszünk, ha megjön a fizetés, ha nagy ünnepre, tárgyalásra készülünk, ha váratlanul esti programunk lesz, és természetesen külön ruha kell...
SIKERESEN
Programozóként kezdte pályáját, de a nagyvállalati szektorban ígéretes karriert hagyott félbe, amikor úgy döntött, kipróbálja magát...
DIVAT
A női táska mindig is rejtély volt férfiak számára. Nem véletlenül, hisz jóval többet jelent mint egy egyszerű kiegészítő.
Egy pécsi családi vállalkozás, melynek sikertermékeit Ryan Gosling, Madonna, Lady Gaga, Beyonce viselik.
KÜLÖNDÍJASOK
Az oktatás, egészségmegőrzés és fenntarthatóság területén működő vállalkozásokat, ötleteket díjazott a Raiffeisen Bank.
ARMANI
Időtlen elegancia, kifinomult stílus, szín, forma és anyag tökéletes harmóniája – Giorgio Armani már életében klasszikussá vált.
PROGRAM
Még alig ért véget a X. Gyógy-Bor Napok Fesztivál, máris új attrakcióval készül hazánk egyik legsokoldalúbb fürdővárosa, Bükfürdő.
INTERJÚ KISFALUDY ZSÓFIÁVAL
Kisfaludy Zsófia színésznővel a színészi hivatás kihívásairól valamint a Doktor Zsivágó című musicalben alakított legújabb szerepéről...
EGY MÍTOSZ NYOMÁBAN
A francia nő a vágy titokzatos tárgya: csodáljuk könnyedségét, keresetlen eleganciáját, utánozhatatlan stílusérzékét.
Mindig a nyomtatott vagy digitális betű világában dolgozott. A nyomtatott sajtó szamárlétráját végigjárva több heti és havilapot alapított,...
KÖNYV
Ha kívánni lehetne, következő életében ki ne szeretne Párizsban újjászületni?
FIATAL GRAFIKUS A GYŐZTES
Több mint félszáz fiatal divattervező pályázott az Emirates „Télből a nyárba” mottót viselő versenyén.
Több mint negyven év következetes munkával, kitartással lettek az ország talán legismertebb autókereskedő családja.
RICHTER ÉRDEMÉREM
A Richter Érdemérem célja, hogy elismerje az orvosok mindennapi munkáját, és támogassa az olyan innovatív ötletek, jó gyakorlatok adaptálását....
PERSONAL BRANDING
Nyugaton az átlagember is azt tanulja, hogyan alakítsa ki személyes márkáját, de Magyarországon jelentős a lemaradás.
A családi ház kertjéből indult kisvállalkozás négy évtized és két generáció kemény munkájával mára évi hárommilliárdos vállalattá...
Lám István már az egyetem idején kitűnt társai közül. Mindig is hajtotta az alkotási-bizonyítási vágy.
HAGYOMÁNY ÉS INNOVÁCIÓ
200 éves hagyomány a pénzügyek területén, 200 millió ügyfél világszerte, több mint 140 országban.(x)
Változatok dohányzóasztalra
Pihenés a kertben
Moholy-Nagy László művei Fotográfus, festő, formatervező, a magyar képzőművészeti egyetem névadója.
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyreszóló ajándékkal.
főszerkesztő
újságíró