GENERÁCIÓK ÜZLETBEN
Spontán generációváltás, tudatos növekedés, 18 milliárdos forgalom és a világ legigényesebb megrendelői. A Keskeny Nyomda nem mindennapi...
SKLYINE RESIDENCE
A robbanásszerűen bővülő budapesti új lakás piacon nem könnyű megtalálni a legjobbat. Íme egy tipp a felsőkategóriás kínálatból. (x)
RAIFFEISEN
A Raiffeisen Online Broker egymást követő két évben is elnyerte „Az év legjobb hazairészvény-kereskedési platformja” díjat.
CSALÁDI VÁLLALKOZÁSOK
A családi vállalkozásoknak kiemelten fontos szerepük van Magyarország gazdasági életében.
A NŐ FORRADALMA
Miért épp a Chanel márka jelenti a divatot, a kifinomultságot és a magabiztosságot?
A huszon-, harmincéves korosztály a gazdaságban nemcsak örökösként részese a generációváltásnak.
Egy harminc éves magyar családi sikertörténet, amelynek termékei szinte minden otthonban megtalálhatók. Anélkül, hogy tudnánk róla.
5 ÉVES A LA FEMME!
Öt év élményei 26 értékes gondolatban. Az elmúlt évekről és a La femme-ról mesélt Kósa Erika üzletaszony, a Consequit Group elnöke!
ÚJ ALCÍM
Mi az a personal shopping? Olyasmi, mint a personal trainer, azaz a személyi edző? Csak most nem az izmokról, hanem a ruhatárról van szó?
„A vagyon akkor válik igazi értékké, ha a következő generációkat is gazdagítja.” – vallja a privátbankár
BRAND FESTIVAL
Két izgalmas nap viselkedés-tudományról, márkaélmény-fokozás és fogyasztói bevonásról nemzetközi sztárelőadókkal. Húsz éves a Brand...
A családi vállalkozásokban nézetkülönbségek is nehezíthetik a generációváltást.
Egy pécsi családi vállalkozás, melynek sikertermékeit Ryan Gosling, Madonna, Lady Gaga, Beyonce viselik.
JÖVŐNK
A Citi egy olyan jövőképben hisz, ahol a sikeres bankok személyre szabott értékeket nyújtanak ügyfeleiknek.(x)
A JÖVŐ BEFEKTETÉSE
Kolónia a Marson, repülő autók, robotok. Általában ilyeneket sorolunk fel, ha valaki a jövőről kérdez bennünket.
CHERCHEZ LA FEMME
Váratlan és ritka fordulat
AZ ÓCEÁNTÓL A GYEREKSZOBÁIG
A luxustárgyak kényelmet és csodás közérzetet ígérnek gazdáiknak. Ugyanakkor van egy másik, hasonlóan fontos tulajdonságuk is: látszani...
AVAGY: MI A RUHÁD VALÓDI ÁRA?
Ruhát veszünk, ha megjön a fizetés, ha nagy ünnepre, tárgyalásra készülünk, ha váratlanul esti programunk lesz, és természetesen külön ruha kell...
UTAZÁS
Minőség, kényelem, elegancia: egyáltalán nem mindegy, hogyan ötvöződnek egy bőrönd esetében.(x)
ZÓLYOMI ZSOLT
Zólyomi Zsolt a parfümszakértők és parfümőrök – mintegy 1500 fős – „világválogatottjának” egyedüli magyar tagja.
Változatok dohányzóasztalra
Pihenés a kertben
Debussy: Le plus que lente Vámosi-Nagy Zsuzsa, legtehetségesebb fiatal muzsikusaink egyike, számos hazai és...
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyreszóló ajándékkal.
újságíró