GENERÁCIÓK ÜZLETBEN
Több mint negyven év következetes munkával, kitartással lettek az ország talán legismertebb autókereskedő családja.
Sokan úgy gondolják, hogy egy családi cég életében a generációváltás az egyik legegyszerűbb lépések egyike. Pedig lehet, hogy a...
TREND
Melyek azok a célpontok, amiket most kezd felfedezni a világ, és melyek azok a jól ismert helyek, ahová idén újra érdemes ellátogatni?
A JÖVŐ BEFEKTETÉSE
Kolónia a Marson, repülő autók, robotok. Általában ilyeneket sorolunk fel, ha valaki a jövőről kérdez bennünket.
A dunaharaszti piacról Európa legnagyobb és legmodernebb higiéniai papírgyárig. Egy magyar házaspár üzleti álmának sikertörténete.
Legendás sütemények, másfél évszázados tradíció, sikerek, történelmi viharok, újrakezdés és a család összetartó ereje. Az Auguszt család...
MÜNCHHAUSEN BÁRÓ TRÜKKJEI
Ismerik Münchhausen bárót, aki saját varkocsánál fogva húzta ki magát a mocsárból? Az ő szabaduló trükkjeiről lesz most szó!
UTAZÁS
Van egy ország, ahol az emberek akkor is vidámak, ha nincs rá különösebb okuk. A tenger áttetsző türkiz, a homok selymes és hófehér.
MENTORRAL
Megismerkedésük előtt Tóth Máté nem gondolta volna, hogy olyan nagy tekintélyű emberrel, mint a mentora, mennyire közvetlenül tud majd...
KARRIER
Világot formáló, sok esetben életeket mentő üzleti projektek kapnak szárnyra egy fiatal hölgynek köszönhetően.
ZÓLYOMI ZSOLT
Zólyomi Zsolt a parfümszakértők és parfümőrök – mintegy 1500 fős – „világválogatottjának” egyedüli magyar tagja.
ÉKSZER
Gyönyörű színek, csillogó tűzzománc és huszonnégy karátos arany – ezekből születik meg az ékszerekben testet öltő művészet.(x)
AVAGY: MI A RUHÁD VALÓDI ÁRA?
Ruhát veszünk, ha megjön a fizetés, ha nagy ünnepre, tárgyalásra készülünk, ha váratlanul esti programunk lesz, és természetesen külön ruha kell...
Napfény, pálmafák, kék tenger, homokos part, luxusjachtok, színvonalas üzletek, bárok, éttermek, múzeumok, megbecsült középkori emlékek.
A RUHA TESZI AZ EMBERT
Egymás sarkára hágva nyitnak üzletet Magyarországon a divatmárkák. Az igényes, válogatós magyar még mindig képes Milánóba utazni egy...
ÜZLET ÉS ANYASÁG
Szolgáltatást adnak el, nem egyszerűen csak virágot, mondja Józsa Judit, a Fleurt virágbolt tulajdonosa.
40 ezer magyar családi vállalkozásban döntik el a közeljövőben: az utódok továbbviszik, eladják vagy megszüntetik a céget.
Nem is olyan könnyű feladat egy családi vállalkozást az utódoknak átadni, sikerrel a családban tartani – vagy értékesíteni.
A legendás Ziegler ostya története az ötvenes években kezdődött. A harmadik generációs családi vállalkozás ma már sokkal többről szól.
PERSONAL BRANDING
Nyugaton az átlagember is azt tanulja, hogyan alakítsa ki személyes márkáját, de Magyarországon jelentős a lemaradás.
Változatok dohányzóasztalra
Pihenés a kertben
La femme ünnepi címlappal Különleges címlap készült az ötéves La femme ünnepi lapszámához.
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyreszóló ajándékkal.
újságíró
író, újságíró